یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

بازاریابی با بلوتوث و وایرلس چیست

بازاریابی با بلوتوث و وایرلس چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

کاربرد های بازاریابی با بلوتوث و وایرلس :

  1. ارسال فایل اپلیکیشن موبایل و نصب در محل
    1. از این روش بانک ها زیاد استفاده می کردند و بیشتر از سیستم بلوتوث انبوه استفاده می کنند.
    2. سیستم های جدید وجود دارد که می تواند با وایرلس اپلیکیشن را ارسال و نصب کند. در یک پست مجزا در مورد مزیت های وایرلس بر بلوتوث صحبت میکنیم.
  2. ارسال بروشور و کاتالوگ تبلیغات محصول و یا خدمات
  3. نمایش آنلاین فیلم بر بستر وایرلس با دستگاه ویژه وایرلس ساز داخلی با سرعت بالا و به صورت استریم
  4. تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادات توسط مشتریان بر بستر شبکه وایرلس

شیوه ی کار با وایرلس و بلوتوث در محل:

  1. یک دستگاه بلوتوث و وایرلس در مکان مورد نظرتان تعبیه می کنید و تنظیمات مربوط به فایل ها انجام می شود.
  2. یک تابلو ساده طراحی می کنید و مشتری را دعوت میکنید بلوتوث یا وایرلس خود را روشن کند.
  3. مشتری به وایرلس شما وصل می شود و مرورگر خود را باز می کند و مطالب مربوطه شما را می بیند. در واقع همه ی آدرس ها و سایت ها به صفحه مورد نظر شما هدایت می شود.
  4. در مورد بلوتوث هم یک پیام تائید دریافت فایل به مشتری ارسال می شود که پس از تائید مشتری می توان آن را بگیرد.
  5. شما می توانید یک گزارش از میزان اتصال ها و دریافت فایل ها به مشتریان داشته باشید.
0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *