وایرلس مارکتینگ چیست ؟ با رشد گوشی های هوشمند و تجهیز آنها به فناوری وایرلس می توان ایده های جدید بازاریابی را به صورت وایرلس مارکتینگ پیاده سازی و اجرا کرد.
بازاریابی بی سیم ”یک رشته بین رشته ای است که هم ارتباطات بی سیم و هم بازاریابی را شامل می شود.
روند رسانه های تلفن همراه آماده ورود است ، معروف به رسانه اینترنتی پس از “رسانه پنجم” ، سپس استفاده از رسانه های تلفن همراه برای انجام فعالیت های بازاریابی بازاریابی تلفن همراه است.
با توجه به رشد گوشی های هوشمند و تجهیز آنها به فناوری وایرلس می توان ایده های جدید بازاریابی را به صورت محلی و مبتنی بر مکان پیاده سازی و اجرا کرد.
وایرلس مارکتینگ
در گذشته و حتی این روز ها در خیلی از مکان های شلوغ مثل بانک ها می بینیم که اپلیکیشن های موبایل بوسیله ی تکنولوژی بلوتوث و وایرلس مارکتینگ برای کاربر ارسال می شود.
شیوه ی کار به این صورت است که وقتی وارد این مکان ها می شویم معمولا یک تابلو با این عنوان می بینیم:
لطفا بلوتوث موبایل خود را روشن کنید
برای مشاهده اخبار فناوری اطلاعات اینجا کلیک کنید.
وایرلس مارکتینگ چیست
بعد از روشن کردن بلوتوث یا وایرلس یک پیام برای شما می آید که باید با قبول امکان دریافت پیام از فرستنده پروسه ی انتقال دیتا را شروع کنید. پس از مدتی و با توجه به حجم فایل ارسالی وفاصله شما از آنتن فرستنده دیتا به گوشی شما منتقل می شود.
اما این روش محدودیت های بسیار زیادی دارد. اولین و مهم ترین آن سرعت پایین انتقال اطلاعات و قطع شدن ها زیاد در طول پروسه ارسال فایل های نسبتا حجیم است. همچنین امکان ارسال اپلیکیشن برای گوشی های آیفون و سیستم عامل iOS میسر نیست.
روش بهتر و جایگزین بلوتوث در حال حاضر وایرلس مارکتینگ است. در این شیوه شما پس از روشن کردن وایرلس و وصل شدن به یک شبکه ی وایرلس داخلی می توانید اپلیکیشن ها با حجم بالاتر را به سرع بسیار بیشتر از بلوتوث دریافت کنید و خبر خوب اینکه محدودیتی برای گوشی های آیفون وجود ندارد.
وایرلس مارکتینگ