طراحی سایت شهر ساعت جواهریان

یکی از نمونه کارهای موفق بنده را می توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید

 

طراحی سایت شهر ساعت

طراحی سایت شهر ساعت

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
کدهای مخفی گوشی اندروید

کدهای مخفی گوشی اندروید

کدهای مخفی گوشی های اندروید

گوشی‌های اندروید حاوی اطلاعات زیادی درمورد سیستم عامل و سخت افزار گوشی شما می باشند ،که بیشتر کاربران نمی‌دانند چگونه به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. ولی اگر این کدهارو بدانید، می‌توانید گوشی را به تنظیمات کارخانه باز گردانید، اطلاعات دوربین مخفی را داشته باشید، به سرعت از اطلاعات‌تان بک آپ بگیرید و…..

 

 کدهای USSD

اگر چه این‌ کدها خیلی معروف هم نیستند، ولی شناخته شده هم نمی‌باشند. زمانی که کدهای USSD شماره‌گیری شوند، عملیاتی که از آنها خواسته شده است را نمایش می دهند، مانند اعلام مقدار اعتبار باقیمانده خط تلفن اعتباری یا مقدار دیتای مصرف شده در ماه، یا حتی تست قطعات سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی ، معمولاً این کدها تغییر می‌کنند و از اپراتوری به اپراتور دیگر متفاوت است.

 

کدهای سیستم عامل اندروید

بعضی از کدهای مخفی، کدهای سیستمی اندروید است که معمولا با علامت * یا # آغاز می‌شوند. از انجایی که این کدها به سیستم عامل اندروید مربوط هستند، لذا برای استفاده از آنها نیازی به اینترنت ندارید. با ارائه نسخه جدید اندروید، کدها فوق نیز تغییر می‌کنند، به علاوه بعضی از شرکت‌ها نیز کدهای مخصوص به خود را دارند.

 

 

کدهای مخفی گوشی اندروید

کدهای مخفی گوشی اندروید

 

کدهای مخفی گوشی های سامسونگ :

  • #06#*

این یک کد جهانی است که در همه تلفنهای همراه هر نام تجاری کار خواهد کرد. این کد شماره تلفن همراه تلفن IMEI (International Mobile Station Equipment Identity) را نشان می دهد که برای هر تلفن همراه منحصر به فرد است. شماره IMEI دستگاه خود را با هر کسی نشان ندهید و یا آن را به اشتراک نگذارید. اکثرشماره سریال گوشی هایی که در شبکه مخابراتی ایران فعالند، با دو رقم 35 یا 86 شروع میشوند.

  • *#0*#

این یک سرویس جالب و مفید برای تلفن های همراه سامسونگ است. این کد به شما اجازه می دهد تا ال سی دی، سخت افزار و بسیاری دیگر از قطعات تلفن همراه خود را آزمایش کنید. شما ممکن است بسیاری از مکانیک تعمیر و نگهداری موبایل یا مهندسین مرکز خدمات را با استفاده از این کد در تلفن های موبایل برای تست سخت افزار مشاهده کرده باشید. با کمک این کد می توانید رنگ ها، ویبره ، دوربین، صفحه لمسی، بلندگوها و سنسورهای دیگر را بر روی تلفن همراه خود آزمایش کنید.

  • *#1111#

این کد می تواند مورد استفاده در مورد نسخه نرم افزار (یا سیستم عامل) نصب شده در تلفن همراه شما باشد.

  • *#2222#

این کد می تواند مورد استفاده در مورد نسخه سخت افزاری تلفن همراه شما باشد.

  • *#1234#

این کد اطلاعات PDA ، و سایر اطلاعات سیستم عامل مربوط به نسخه های CP ، AP ، CSC را نشان میدهد.

  •  *#12580*369#

این کد هم اطلاعات مربوط به نرم افزار (نسخه AP، CP و CSC) و هم سخت افزار (RF cal و HW Rev.) را در یک صفحه نشان میدهد.

  • *#7353#

این یک کد مفید دیگر است که به شما در آزمایش چیزهای مختلف از تلفن همراه شما مانند صدای، لرزش، دوربین، بلوتوث و بسیاری از سنسورها کمک می کند.

  • *#0011#  

این کد اطلاعات مربوط به وضعیت شبکه GSM شما را نشان می دهد. مانند وضعیت ثبت، باند GSM و غیره…

  • *#0228#

این کد می تواند مورد استفاده در مورد وضعیت باتری گوشی موبایل مانند سطح باتری، ولتاژ، درجه حرارت و غیره باشد.

  • *#0283#

این کد را می توان برای کنترل تنظیمات حلقه بسته ( Loop back) استفاده کرد.

  • *#9090#

این کد به شما اجازه می دهد تا گزینه های مختلف تشخیصی مانند DUMP ,RAM و غیره را کنترل کنید.

  • *#7412365*

این کد می تواند به دانستن اطلاعات سیستم عامل و سخت افزار دوربین مورد استفاده قرار گیرد.

  • *#34971539#

این کد اطلاعات پیشرفته تر را در مورد سیستم عامل دوربین نشان می دهد. این همچنین به شما اجازه می دهد تا سیستم عامل دوربین را به روز کنید. اما سعی نکنید از گزینه ها برای به روز رسانی سیستم عامل دوربین استفاده کنید، ممکن است باعث آسیب رساندن به عملکرد دوربین تلفن همراه شما شود.

  • *#0808#

این کد را می توان برای تنظیمات USB در تلفن همراه خود استفاده کرد. تنظیمات را اگر درباره آنها اطلاعات کافی ندارید، تغییر ندهید.

  • *#9900#

این کد برای ورود به حالت System Dump مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند برای خاموش شدن سریع و افزایش سرعت شبکه و غیره استفاده شود.

  • *#2663#

این کد صفحه نمایش لمسی (TSP و Touch Key) اطلاعات مربوط به سیستم عامل تلفن همراه شما را نشان می دهد. شما همچنین می توانید از طریق این کد نرم افزار TSP و TSK را به روز کنید.( به روز رسانی مخفی بخش های حساس سیستم عامل).

  • *#22558463#

این کد را می توان برای ری استارت کردن کل زمان تماس استفاده کرد. آن را همانطور مبتوانید در Call log نیز انجام می دهید.

Call log —> More —> Call duration —> Reset

  • *#272*IMEI#

این کد را می توان برای نشان دادن و تغییر کد فروش (همچنین به عنوان CSC ) از تلفن همراه خود را تغییر دهید. اگر شما نمی دانید که این گزینه ها چه کاری انجام می دهند، هیچ گزینه ای را تغییر ندهید شما باید شماره IMEI را در این کد جایگزین کنید با کد IMEI صحیح تلفن همراه خود که می تواند با استفاده از کد *#06# نشان داده شده در بالا پیدا کنید و استفاده فرمایید.

  • #7465625*638*#

این یک کد بسیار پیشرفته است که به شما امکان می دهد کد کلید کنترل قفل شبکه را وارد کنید. هیچ عدد را بدون دانش درست وارد نکنید، در غیر این صورت ممکن است عملکرد تلفن همراه شما را دچار مشکل کند و گوشی break شود.

  • *2767*3855#

ریست کل داده ها و تنظیمات تلفن همراه، فرمت کردن به تنظیمات کارخانه ای ( البته این کار از طریق منوی داخل گوشی و همچنین از طریق wipe کردن نیز می شود)

  •  *#0000#

دوستان عزیز. این کدها بر روی تمام تلفن های همراه سامسونگ کار خواهند کرد. اگر درمورد کد های مخفی دیگر که در بالا ذکر نشده است، اطلاعاتی دارید لطفا آن را در نظرات به اشتراک بگذارید و کد را به لیست ما اضافه کنید.

کدهای مخفی گوشی نوکیا:این کد برای مشاهده مدل و نسخه نرم افزاری گوشی کاربرد دارد:

  • *#92702689#

این کد برای مشاهده کدهای گارانتی مربوط به مدت زمان کارکرد گوشی (life time) و …. کاربرد دارد.

 

کد مخفی گوشی های سونی:

  • *#*#7378423#*#*

با استفاده از این کد با منوی Service مواجه می شوید. با استفاده از گزینه Service Test میتوانید قسمت های مختلف گوشی را آزمایش کنید.

 

کد مخفی گوشی های هوآوی:

  • *#*#2846579*#*#

این کد مخفی گوشی های هوآوی می باشد که شامل دو گزینه MMI test و Project Menu است. با استفاده از گزینه MMI test میتوان قسمت های مختلف گوشی را آزمایش کرد.

 

کد انتقال مکالمه در تمام گوشی ها

کدهای انتقال مکالمه (Divert) عبارتند از:

  • *21* : این کد برای فعال کردن انتقال مکالمه (Divert/on) کاربرد دارد.
  • #21# : این کد برای غیر فعال کردن انتقال مکالمه (Divert/off) کاربرد دارد.

برای انتقال شماره خود روی شماره دیگر می توانید از کد *21*Number# استفاده کنید. برای خروج از این سرویس کافی است، کد #21# را شماره گیری کنید.

مثلا استفاده از کد های #094*21* یا #0256*21* باعث میشود شماره موبایل بر روی یک شماره پیش فرض منتقل شود و اگر فردی با شما تماس بگیرد، با پیغام ” مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد” یا “شماره مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد” مواجه میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
اشتراک گذاری :
افزونه آپارات وردپرس

'>آموزش نمایش ویدیو آپارات در وردپرس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 2 میانگین: 5]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :

'>آموزش آبجکت سلکشن فتوشاپ | آموزش سلکشن در فتوشاپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 2 میانگین: 5]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
social media marketing tips header

'>بازاریابی شبکه‌های اجتماعی | بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک سایت

 بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) که به اختصار SMM نیز گفته می‌شود یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است که شما می‌توانید با استفاده از آن مخاطبان زیادی را به سمت کسب‌وکار خود هدایت کنید و به فروش بیشتر و افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت‌تان کمک کنید. در این مقاله شما را با ۱۱ استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا خواهیم کرد.

 

شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی | بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک سایت

 

 

۱. اهدافی که در فضای مجازی دنبال می کنید را تعیین کنید

اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی

به منظور تعیین اهداف رسانه اجتماعی‌تان، در مورد نوع کاری که باید انجام دهید فکر کنید و هدفی را دنبال کنید که SMART باشد (اول کلمات خاص، قابل سنجش، قابل دستیابی، مربوط، و زمان محدود). کسب و کارهای متفاوت، دارای هدف های متفاوتی‌اند، لذا گزینه‌هایتان را مشخص کرده، و اجازه دهید هدف‌هایتان باقی استراتژی‌تان را هدایت کنند.

 

در اینجا 5 هدف کلی در رسانه اجتماعی آورده شده‌است که می‌توانید از آنها به عنوان یک نقطه شروع استفاده کنید:

افزایش آگاهی برند: این برای کسب‌وکارهای جدیدتری که در تلاشند برندشان را در فضای اجتماعی رو به رشد و متعامل‌تر معروف کنند، مناسب است.
ایجاد سرنخ‌های جدید: اگر به دنبال سرنخ‌های جدیدی هستید، می توانید از رسانه اجتماعی به منظور گرفتن ایمیل مشترکین، ثبت کننده ی وقایع و سرنخ‌های جدید استفاده کنید.
ایجاد ترافیک وب سایت: اکر کسب و کار شما به دنبال افزایش ترافیک به پست های بلاگ یا صفحات محصولات در وب سایتتان می‌باشد، می‌توانید لینک‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا ترافیک را به سایت خودتان برگردانید.
افزایش فروش‌های آنلاین: اگر دارای کسب‌وکار تجاری الکترونیکی هستید، می‌توانید از رسانه اجتماعی به منظور تبلیغات و افزایش فروش استفاده کنید.
استوار ساختن پشتیبانی از مشتری: اگر کسب‌وکار شما نیازمند یک جایگاه مرکزی برای پاسخ به سوالات و دغدغه‌های مشتری‌ست، می‌توانید از رسانه اجتماعی به عنوان یک هاب استفاده کنید تا به صورت آنلاین با مشتریانتان تعامل داشته‌باشید.

 

Career Contessa social media privacy

۲. تعیین کنید که کدام مجراهای رسانه اجتماعی به درد شما می خورند

کانال بازاریابی شبکه های اجتماعی

انتخاب مجراهای مناسب رسانه اجتماعی با درک مخاطبین هدف و اینکه دوست دارند بیشتر از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، شروع می شود.

مجراهای رسانه اجتماعی‌ای که برای تمرکز روی آنها انتخاب می‌کنید، باید برای اهداف شما نیز مناسب باشند. برای مثال، اگر شما یک B2B هستید که می خواهید سرنخ های بیشتری به دست آورید، لینکدین یک مجرای به درد بخور برای شما به حساب می‌آید.

اگر تازه با رسانه اجتماعی آشنا شده‌اید، بهتر است که از ابتدا روی یک مجرا تمرکز کنید، و ابتدا حضورتان را آنجا پررنگ کرده و رشد کنید. فیسبوک و اینستاگرام اغلب بهترین گزینه برای شروع می‌باشند. وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید، می‌توانید در شبکه های بیشتری توسعه پیدا کنید تا در صورتی که مخاطبین تان از مجراهای بیشتری استفاده می‌کردند به آنها دسترسی بیشتری داشته‌باشد.

 

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

۳. ایجاد حساب‌های شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی – ایجاد اکانت

چند دقیقه را به ثبت نام برای حساب‌هایتان اختصاص دهید. این ساده ترین مرحله در این لیست است. ثبت نام در تمام مجراهای اصلی رسانه‌های اجتماعی رایگان است، و همه آنها نیز به راحتی در صفحه اصلی شان دارای لینک ثبت نام هستند. در بعضی از شبکه ها، همانند فیسبوک شما باید ابتدا یک حساب شخصی ایجاد کنید و سپس صفحه‌ای برای کسب‌وکارتان راه بندازید.

 

در اینجا لینک هایی که به آنها نیاز پیدا خواهید کرد، آورده شده است:

فیسبوک  به منظور ایجاد صفحه کسب‌وکاری در فیسبوک، باید ابتدا یک پروفایل شخصی ایجاد کنید. ایجاد یک حساب کسب‌وکاری منوط به ایجاد حساب شخصی‌ست.
توییتر  ایجاد یک حساب شما را ملزم به داشتن یک نام می‌کند، اما زیاد به این مرحله فکر نکنید. در صورتی که خواستید می توانید بعدا نامتان را تغییر دهید.
اینستاگرام  اپ اینستاگرام را برای دستگاه موبایلتان دانلود کنید تا بتوانید حسابی را ایجاد کنید. برای تشخیص و تحلیل بهتر، حساب کسب‌وکاری را انتخاب کنید.
لینکدین  ابتدا یک حساب شخصی ایجاد کنید، تا بتوانید به سادگی برای کسب‌وکارتان یک صفحه شرکتی باز کنید.
پینترست  اطمینان حاصل کنید که حتما یک حساب کسب و کاری ایجاد کرده‌اید ( یا حساب شخصی تان را به حساب کسب و کاری تغییر دهید) تا بتوانید در آینده تبلیغات پینترست را اجرا کنید.
یوتیوب : گوگل مالک یوتیوب است، لذا ابتدا به یک حساب گوگل نیاز پیدا خواهید کرد. سپس می توانید یوتیوب را مشاهده کنید و صفحه تان را با اطلاعات کسب و کارتان شخصی سازی کنید.

 

بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

۴. رقابت را تحلیل کنید

بازاریابی شبکه های اجتماعی – تحلیل رقابت

پیش از اینکه وارد مبحث تولید محتوا پست کردن شوید، کمی از زمانتان را به تحقیق در مورد رقابت و تحلیل رویکردهایش اختصاص دهید. از اینکه رقبا چندتا لایک و فالور دارند، چه محتوایی پست کرده‌اند، هرچند وقت یکبار پست می‌گذارند، و به طور متوسط تعداد لایک ها و کامنت‌هایشان چقدر است، یادداشت‌برداری کنید. به اینکه آنها کسب و کارشان را در رسانه اجتماعی چگونه نشان داده‌اند دقت کنید تا بتوانید مشابه‌ همان کار را بکنید و یا عمدا خلاف آن عمل کنید تا بتوانید تمایز پیدا کنید.

چیزهایی که از حساب آنها دوست دارید و کارهایی که فکر می‌کردید بهتر نیز می‌توانستند انجام دهند را یادداشت کنید. این تحلیل می تواند در نحوه نزدیک شدن شما به رسانه اجتماعی تان، و اینکه برای حساب تان از چه معیارهایی استفاده کنید، الهام بخش باشد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

۵. حضور اولیه‌ای برای خودتان به وجود آورید

حضور اولیه در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ایجاد حضور اولیه به معنی کامل کردن اطلاعات کسب و کارتان، افزودن چند تصویر، و ایجاد اولین پست شماست. سعی کنید تا زمانی که دارای پایه قوی نشدید و تمام اطلاعات پایه را در صفحه تان نیاورده اید، فالوینگ ایجاد نکنید. بیشتر مجراها شما را به سمت مراحلی که لازم است بپیمایید، سوق می‌دهند.

 

در اینجا مراحلی که باید طی کنید آورده شده است:

اطلاعات کسب‌وکاری تان را وارد کنید

از کسب و کارتان چشم اندازی تهیه کنید، و جزئیات تماس و لینکی به وب سایتان را ذکر کنید.

تصاویری را آپلود کنید

شاید شما بخواهید که تصویر پروفایلتان چیزی قابل تشخیص باشد، همانند لوگویتان. اطمینان حاصل کنید که تصاویرتان دارای اندازه های مناسبی هستند و در موبایل و ویندوز درست دیده می شوند.

اولین پستتان را ایجاد کنید

اطمینان حاصل کنید افرادی که وارد صفحه تان می‌شوند تاثیر اولیه خوبی بگیرند. اولین پست شما می تواند چیز ساده ای همانند موارد ذیل باشد: به صفحه فیسبوک [نام کسب و کار] خوش آمدید! صفحه ما را به دلیل [نوع محتوایی که تولید کرده اید] لایک کنید.

مخاطبین خودتان را دنبال کنید

از مشتریان وفادارتان که که می دانید اکانت جدیدتان را لایک و فالو می کنند شروع کنید. بیشتر مجراهای اجتماعی مخاطبینی را توصیه کرده که ارتباط اولیه ای خوبی ایجاد می کنند.

 

۶. ایجاد یک برنامه‌ زمانی برای شبکه‌های اجتماعی

ایجاد برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی

یک برنامه‌ی رسانه اجتماعی یک تقویم از ایده‌های محتوایی‌ست که به شما کمک می‌کند به طور منسجم محتوایی با کیفیت را در رسانه اجتماعی پست کنید، که این در واقع کلید دستیابی به اهداف و افزایش فالویینگتان می‌باشد.

رسانه اجتماعی تماما به انسجام ربط دارد، لذا شما باید 15 تا 20 دقیقه در روز را به رسانه اجتماعی‌تان اختصاص دهید تا با فالورهایتان به طور منظم تعامل داشته باشید و پست کنید.

برای شروع، لیستی از انواع محتوایی که می‌خواهید به طور منظم پست کنید تهیه کنید. در ذهن داشته باشید که نیاز نیست تمام محتواهایتان خودخواهانه و یا تبلیغاتی باشد.

یک روش رایج در رسانه های اجتماعی تبعیت از قانون 20/80 است، بدین معنی که 80 درصد از محتوا مفید، آموزشی، و یا سرگرم کننده است و 20 درصد آن مربوط به فروش باشد.

برای مثال یک استودیوی یوگا ممکن است بخواهد ترکیبی از محتوا که شامل نقل‌قول‌های انگیزشی، نکاتی در قالب یک ویدیوی 30 ثانیه از سازندگانشان، لینک به برنامه ی هفتگی، مقالات مفید، تخفیف‌ها برای اعضای جدید، و عکس‌هایی از کلاس‌های اخیرشان را پست کند.

 

۷. تبلیغ کانال‌های شبکه‌های اجتماعی‌بازاریابی شبکه های اجتماعی

تبلیغ مجراهای رسانه اجتماعی‌تان به معنی پخش کردن نام مجرایتان است تا مردم بیشتری شما را دنبال کنند. این بهترین راه برای رشد فالویینگ‌تان می‌باشد تا تمام پست هایتان تا حد امکان توسط مردم دیده شود. شاید شما جایگاه‌های بیشتری برای ارتقای مجراهای رسانه اجتماعی‌تان داشته باشید و تاثیرگذاری از طریق آنها هزینه‌ای نداشته‌باشد.

 

در اینجا جاهایی که می توانید مجرایتان را تبلیغ کنید آورده شده است:

وب سایت

دکمه هایی را برای اتصال مجراهای اجتماعی‌تان ایجاد کنید، تا بازدیدکنندگان وب‌سایتتان بتوانند به سادگی حساب‌های اجتماعی‌تان را پیدا کنند.

لیست ایمیلتان

زمانی که شما حساب اجتماعی‌تان را راه اندازی کردید، به لیست ایمیلتان اطلاع دهید. سپس دکمه‌هایی را در مجراهایی اجتماعی‌تان در پاورقی هر ایمیل بازاریابی‌تان قرار دهید.

امضای ایمیل‌تان

لینک های رسانه اجتماعی را به امضای ایمیل کسب‌وکاری‌تان اضافه کنید.

ایمیلی به کارمندانتان ارسال کنید

کارمندان خود را تشویق کنید که مجرای رسانه اجتماعی شما را فالو کنند و مخاطبین آنها را به انجام این کار دعوت کنید.

نمادی در فروشگاه

نمادی را در فروشگاهتان با اسم یا URL رسانه اجتماعی‌تان قرار دهید.

دیگر رسانه های اجتماعی‌تان

مخاطبینتان را تشویق کنید تا شما را در رسانه های متعددی فالو کنند.

تبلیغات اجتماعی

می توانید تبلیغاتی را اجرا کنید تا به چشم اعضای مخاطب جدید بیایید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

۸. سنجش نتایج‌

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی – سنجش نتایج

نتایج شما نشان می دهند که تلاش های رسانه اجتماعی‌تان چه نتیجه‌ای داشته اند و چقدر برای رسیدن به اهدافتان جنگیده‌اید. شما قادر خواهید بود که ببینید چقدر فالور به دست آورده اید، چقدر ترافیک به وب سایتتان روانه کرده‌اید، پست هایتان چقدر تعامل دریافت کرده اند.

تمام شبکه های اصلی رسانه اجتماعی به شما امکان دسترسی به معیارهایی را با وجود پلت فرمهای تحلیلی شان می‌دهند. اگر تصمیم گرفتید که از ابزار مدیریت رسانه اجتماعی استفاده کنید، می توانید از بخش تحلیل نیز استفاده کنید.

 

بهتر است معیارهایی رایجی که به دردتان می خورد را مرور کنیم:

فالورها/ لایکها

نشان دهنده مخاطبین رسانه اجتماعی تان

بازدید

نشان دهنده اینکه چند نفر واقعا پست های رسانه های اجتماعی‌تان را می‌بینند.

تعامل‌ها

تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، و به اشتراک‌گذاری‌هایی که محتوایتان دریافت کرده

کلیک ها

تعداد دفعاتی که روی پستتان کلیک شده

 

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

 

۹. بهینه‌سازی برای بهترین عملکرد

بهینه سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

زمانی که شما دارای داده هایی در جیب پشتی‌تان باشید قادر خواهید بود که بعضی از اطلاعاتتان را در برنامه پست گذاری تان اعمال کنید و برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی انجام دهید.

به اینکه کسب و کارتان در چه زمینه ای بیشتری کلیک، بازدید، و تعامل می گیرد دقت کنید و برنامه‌تان را بر مبنای محتواها و پست‌ها قرار دهید. برای مثال اگر استودیوی یوگا تعامل بیشتری را در ویدیوها مشاهده کند، شاید بخواهید که ویدیوهای بیشتری را در مجراهایی همانند لایو فیسبوک، استوری های اینستاگرام و یا یوتیوب ایجاد کنید.

بهینه‌سازی چیزی ست که به شما کمک می‌کند به اهداف خودتان برسید. اگر در افزایش مخاطب یا تعاملی با مشکل مواجه هستید، شاید زمان آن باشد که تبلیغات پولی را امتحان کنید تا در برابر چشم مخاطبی هدف جدیدی قرار بگیرید.

هشتگ هایی را به پست هایتان اضافه کنید تا بازدیدتان را افزایش دهید، و یا سعی کنید یک نظر سنجی را پست کنید و از فالورهایتان مستقیم بپرسید که دوست دارند ار سمت کسب و کارتان چه مشاهده کنند.

 

۱۰. اجرای تبلیغات برای محصولات و خدماتتان

اجرای تبلیغ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بعد از افزایش فالویینگ اولیه‌تان، تبلیغات رسانه اجتماعی راهی عالی برای قرار دادن محصولات و خدماتتان در مقابل چشم مخاطبین بزرگ‌تر و ایجاد فروش است. پیش از اینکه پولتان را در تبلیغات رسانه اجتماعی خرج کنید، سعی کنید که به صورت منظم پست بگذارید و در مجراهایتان آفری را ارائه دهید.

اطمینان حاصل کنید که از یک تصویر متقاعد‌کننده برای جلب توجه مخاطبین تان استفاده کنید.

شرکت در کانتی کافی و تی، کار بسیار عالی ای در زمینه ی تبلیغ سالگرد 25 سالگی شان انجام داده‌است. تبلیغات برای جشن این سالگرد است. آنها رونوشتی واضح و متقاعدکننده با تمام جزئیات آفرها می‌نویسند. در آخر، آنها تصویری رنگی را با تخفیفی که لحاظ شده ضمیمه می کنند تا در فید کاربران ظاهر شود..

 

۱۱. اجرای تبلیغات در رسانه های اجتماعی

اجرای تبلیغات در رسانه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

تمام پلت فرم های اصلی رسانه اجتماعی (فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، اسنپ چت، و یوتیوب) دارای ویژگی های تبلیغی برای کمک به افزایش فروش و میزان مخاطبین‌تان است.

شما لزوما نباید تبلیغات رسانه اجتماعی را برای کسب‌وکارتان اجرا کنید. با این حال، اگر به دنبال تبلیغ محصول یا خدماتتان برای دست یابی به مخاطبین جدید هستید، تبلیغات رسانه اجتماعی یک راه بسیار عالی برای افزایش بازدیدتان است.

اگر محصول یا خدماتی دارید، دوباره تبلیغات موفق ارگانیکی که در گذشته اجرا کرده اید را ببینید، و درباره اینکه چگونه می توانید از المان ها موفقیت آمیز این آفر در تبلیغات پولی‌تان استفاده کنید.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( بازاریابی شبکه‌های اجتماعی )

 

در اینجا مثال های متفاوتی از تبلیغات رسانه اجتماعی جهت اجرا آورده شده است:

تخفیف های فروشگاهی

به مخاطبینتان آزادی کامل دهید تا محصول یا خدماتی که می‌خواهند با قیمت تخفیف خورده بخرند را خریداری کنند.

تبلیغات محصول جدید

ایجاد آگاهی و فروش برای محصولات جدید با ارائه ی آنها در تبلیغات

سرنخ های مشتری جدید

کسانی که مشتری نیستند را با تبلیغات رسانه اجتماعی تان هدف قرار دهید، و آنها را تشویق کنید تا اولین خریدشان را با شما انجام دهند.

دانلودهای کتاب های الکترونیکی

خبرگی صنعت تان را نشان دهید و با تبلیغ کتابی الکترونیکی به مخاطبین هدف، فالویینگ های خود را افزایش دهید.

تبلیغات وبیناری و رویداد

حضور آنلاین را برای رویدادهای آنلاین و آفلاینتان با تبلیغ یک دعوتنامه به رویداد پیش رویتان افزایش دهید.

پیشنهادات

با تبلیغ یک هدیه رایگان، توجهات را به خود جلب کنید. می‌توانید با یک صفحه فرود شرط بندی، جزئیات مخاطب را جمع اوری کنید و برنده را انتخاب کنید.

 

به طور مثال می توانید یکی از پیج های تحت مدیریت ما را مشاهده کنید   اینستاگرام شهر ساعت

و آدرس شبکه های اجتماعی ما را از صفحه تماس با ما مشاهده و فالو بفرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
5tXDDcLWbMkWEikreQLHAZLs

'>گرافیک چیست ؟ | گرافیک | گرافیک سنتی | گرافیک مدرن

گرافیک چیست گرافیک از آن دست هنر هایی است که در کشور ما کمتر شناخته شده و محدود کار هایی هم که در این زمینه صورت گرفته نتوانسته است به شناخت بیشتر این هنر کمک کند. در ابتدا باید گفت که دو نوع گرافیک وجود دارد گرافیک کامپیوتری و گرافیک دستی یا همان هنری.

گرافیک مجموعه ای از رنگها، طرحها، شکلها و تصاویری می باشد که یک هدف را دنبال می کند و همچنان معنا دهنده هر موضوع، پیوند دهنده هر موضوع و جان بخشیدن به هر موضوع می باشد.

 

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

 

بصورت واضح تر می توان گفت که گرافیک احساسات و عواطف درونی یک نقاش است که از طریق قلم مو و رنگ آنرا بیان می کند و در نتیجه امکان دارد که پیام روشن و واضحی برای همه افراد نداشته باشد و امکان دارد برای بعضی واضح و برای بعضی بی معنی و بی مفهوم باشد

یعنی یک نقاش عواطفش را بیان می کند و کاری به این ندارد که مخاطبش منظورش را درک می کند یا خیر. به همین دلیل از یک تابلوی نقاشی؛ افراد مختلف برداشت های متفاوتی دارند.

طراحی فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین برنامه های طراحی گرافیکی می باشد

 

طراحی فتوشاپ

هنر گرافیک شامل نمودهای مختلف

تصویر سازی

خوشنویسی

طراحی

نقاشی دوبعدی

کنده کاری

 

از جمله شکلهای هنری است که در زیر بنای گرافیک سنتی طبقه بندی می شود و بدین ترتیب بارزترین نمونه فعالیت گرافیک سنتی نگارش و آرایش کتابهای ادبی که محصول همکاری

خوشنویسان

طراحان

نقاشان

تذهیب کاران

و جلد سازان بوده است.

 

گرافیک سنتی

گرافیک سنتی

 

گرافیک مدرن

علاوه بر کتاب آرایی در عرصه تبلیغات تجاری اعلانات دیواری (پوستر) و مطبوعاتی و لوگوها (مارک) و غیره می باشد و حتی در سینما و تلویزیون هم کاربرد دارد.

مثل عنوان بندی (تیتراژ) فیلم و تصاویر متحرک طراحی شده (انیمیشن) هنر گرافیک نوین با معماری و مسائل ارتباط محیطی ( زیبا سازی ) وتصویر متحرک طراحی شده نیز تداخل دارد، پس این هنر علاوه بر خط ورنگ به عناصر بصری دیگری چون حجم و نور وحتی حرکت برای انتقال مفاهیم کمک میگیرد.

 

designer working in front of a computer screen

گرافیک جدید ، گرافیک مدرن ، گرافیک نوین

 

گرافیک مدرن

گرافیک مدرن

 

برای سفارش طراحی های گرافیکی به صفحه طراحی فتوشاپ و امور گرافیکی مراجعه فرمایید.

 

هنر گرافیک

هنر گرافیک هنری است که از نظر تأثیر خود، بیشتر بر طراحی تأکید دارد تا بر رنگ.

از این نظر تمامی انواع طراحی و شکل های متفاوت حکاکی، هنر گرافیک را تشکیل می دهند.

با این حال هنر گرافیک اساساً به روش های ماشینی یا نیمه ماشینی برای چاپ تصاویر و حروف اطلاق می شود که فعالیت های متعددی را که بیشترین اهمیت هنری و اجتماعی را دارا هستند در بر می گیرد.

از میان این فعالیت ها یکی کتاب چاپی است. تنظیم حرف چاپی و صفحه آرایی کتاب از نظر زیبایی شناسی از کارهای گرافیکی محسوب می شود.

 

برای مشاهده آموزش فتوشاپ کلیک کنید

 

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

گرافیک چیست ؟ | گرافیک | گرافیک سنتی | گرافیک مدرن

.

ویژگی بارز هنرهای گرافیک

هنرهای گرافیک : ناشی از کیفیت هایی است که هم به تکنیک های تهیه و هم به آثاری که بوجود می آید مربوط می شود؛

.

از همه اینها اساسی تر، قصد چاپ رونوشت های دقیق با استفاده از تکنیک های ماشینی است.

در هنرهای گرافیک ، این تصویر چاپی است که به محصول حاصل، ارزش هنری می بخشد؛ طرح اولیه شمایی است که برای کمک به روند چاپ تهیه می شود و تکنیک کار نیز یک راه تهیه اثر است هنر گرافیک طیف گسترده ای از فعالیت های مختلف است که کتاب آرایی از عمده ترین آنها محسوب می شود.

 

تعیین شکل و اندازه حروف در طراحی گرافیک

و همچنین تعیین فواصل بین حروف و سطرها، رابطه متناسب بین متن چاپی و حاشیه، و تنظیم تصویر در صفحه از مسایلی است که در کتاب آرایی مورد نظر قرار می گیرد.

 

 

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی

برای مشاهده آموزش فتوشاپ کلیک کنید

 

این مسایل بستگی به قطع کتاب دارد که خود تابع ملاحظاتی چون وزن و سهولت حمل و نقل کتاب و سهولت خواندن و تأثیر بیشتر مطالب آن بر خواننده است. البته جنبه های زیبایی شناسی نیز در این میان نقش مهمی دارد.

در واقع یک کتاب به خاطر زیبایی حروف چاپی ، صحافی و تصاویر آن می تواند دارای ارزش هنری باشد. هنرهای گرافیک به عنوان رسانه های جمعی بسیار گسترش یافته و روش های تهیه آن ها متنوع شده است؛

از همه مهم تر نو آوری هایی است که در پاسخ به نیازهای هنر زمان ایجاد شده اند. از جمله این نوآوری باید از فنون چاپ کوچک برای تهیه پول و فنون چاپ بزرگ برای تهیه اعلانات (پوستر) نام برد.

 

لوگوتایپ

طراحی گرافیک و طراحی لوگو تایپ

گرافیک چیست

 

پدیده جالب توجه در تبلیغات های عمومی ، تبدیل حروف نوشتنی به علائم (سمبل ها) و نشانه های گرافیکی است که به مقدار وسیع برای نشان دادن موضوعات و کالاها بکار می روند کاربرد رنگ در طراحی گرافیک طراحان گرافیک از رنگ برای ایجاد تمایز بین محصولات، کمک به انتقال اطلاعات و از طریق کاربرد تداعی های نمادین به مثابه ابزار اقناع، استفاده می کنند.

 

اما متأسفانه امروزه واژه گرافیک برای مردم ما نا آشنا و تهی از معنی و مفهوم است، در عصر ما قلمرو گرافیک نه تنها به طور کامل گسترده نشده بلکه هنوز با واژه گرافیک آشنا نشده اند، و در مورد اینکه بعضی ها خود را به عنوان گرافیست معرفی می کنند؛

 

بسراحت می توان گفت که در کشور ما کسی به عنوان گرافیست، و یا صفحه آراء وجود ندارد و اگر هم تعدادی انگشت شمار وجود دارد آنها هم خارج از چهار دیواری کشور بساط هنر فروشی پهن کردند، این بخاطریست که ارزشی برای هنرگرافیک وجود ندارد، شاید هم چیزی بنام هنر گرافیک نا شناخته باشد که ارزشی برایش قایل شوند.

 

"<yoastmark

گرافیک چیست

 

طراحی امور گرافیکی

امروزه تمام شبکه های تلویزیونی که از طریق ماهواره مشاهده می کنید همگی این شبکه ها از قدرت گرافیک استفاده می کنند و با یکدیگر رقابت تنگا تنگی دارند.

تمام این دلایل به خاطر این می باشد که یک برنامه بدون وجود گرافیک نمی تواند بیننده را به خود جلب نماید چون در غیر اینصورت بیننده احساس بی حوصلگی و احساس خشک بودن برایش دست می دهد.

اما وجود گرافیک در کنار برنامه حتی مثلا دکور صحنه و طراحی های گرافیکی موجود در استودیو باعث زنده شدن روحیه مجری گردیده و کیفیت اجرای آن هم بالا می رود.

امروزه شرکتها و موسسات بدون تبلیغ (تلویزیون، رسانه ها، مجلات و ..) تا ۶۰% شکست خواهند خورد، که این تبلیغات همان هنر بزرگ و قدرتمند گرافیک می باشد.

 

در صورتی که هنوز به اطلاعات بیشتری در مورد گرافیک میخواهید روی طراحی گرافیک کلیک کنید.

برای مشاهده آموزش فتوشاپ کلیک کنید

 

محمد طوسی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
اشتراک گذاری :

'>وایرلس مارکتینگ چیست ؟ | فناوری وایرلس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 2 میانگین: 5]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
api چیست

API چیست؟

api چیست

امروزه عبارت API در موارد زیادی استفاده می‌شود. سیستم‌عامل، مرورگر وب و به‌روزرسانی‌های برنامه‌های کاربردی، اغلب API های جدید ارائه می‌دهند؛ اما API چیست ؟

Application Programming Interface

عبارت API مخفف Application Programming Interface رابط برنامه‌نویسی ( طراحی سایت ) و برنامه کاربردی است.

به API مانند منوی یک رستوران نگاه کنید. منو شامل لیستی از غذاها به همراه توضیحی در مورد هر غذا است. زمانی که یکی از غذاهای منو را سفارش می‌دهید، آشپزخانه رستوران کار تهیه غذا را انجام می‌دهد. شما دقیقاً نمی‌دانید که رستوران چگونه غذا را آماده می‌کند و درواقع نیازی هم به دانستن آن ندارید.

به‌طور مشابه، API عملیاتی که توسعه‌دهندگان از آن‌ها استفاده می‌کنند را به همراه شرح فعالیت آن‌ها لیست می‌کند. توسعه‌دهنده نیازی به دانستن چگونگی ساخت پنجره «Save As» توسط سیستم‌عامل ندارند، بلکه تنها دانستن وجود این امکان در برنامه برای آن‌ها کافی است.

 

این که توسعه‌دهندگان، داده خودشان را به API می‌دهند تا نتیجه را دریافت کنند تفسیر درستی نیست . این موضوع بیشتر شبیه یک رستوران خیالی است که غذا را با مواد اولیه‌ای که شما با خود به رستوران برده‌اید، برایتان آماده ‌کند.

لیکن API به‌طورکلی بسیار دقیق است. API ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا با استفاده از مزایای پیاده‌سازی پلتفرم در زمان صرفه‌جویی کنند و به اصل مطلب بپردازند. بدین ترتیب نیاز کمتری به تولید کد دارند و همچنین سازگاری بیشتری با برنامه‌های کاربردی همان پلتفرم ایجاد می‌کند. API ها دسترسی به منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را کنترل می‌کنند.

 

API ها زندگی را برای توسعه‌دهندگان ساده‌تر می‌کنند

 

 

api چیست

api چیست

 

تصور کنید می‌خواهید یک برنامه کاربردی را برای iPhone توسعه دهید. سیستم‌عامل iOS همانند دیگر سیستم‌عامل‌ها تعداد زیادی API تولید می‌کند، تا کار را برای شما ساده‌تر کند.

به‌عنوان‌مثال زمانی که شما می‌خواهید یک مرورگر را برای نمایش یک یا چند صفحه وب در برنامه‌تان بگنجانید، نیازی نیست که یک مرورگر را برای برنامه‌تان از ابتدا برنامه‌نویسی کنید. بلکه می‌توانید از WKWebView API برای قرار دادن مرورگر Safari در برنامه‌تان استفاده کنید.

در حوزهٔ توسعهٔ نرم‌افزار به کرات واژهٔ API به گوش می‌خورد اما اکثر برنامه‌نویسان مبتدی خیلی با ماهیت این اصطلاح آشنا نیستند که در همین راستا در این پُست قصد داریم به طور مفصل با ماهیت و نحوهٔ عملکرد API آشنا شویم اما پیش از هر چیز نیاز به یک مقدمه داریم.

پیش از فراگیر شدن سیستم‌های کامپیوتری در صنایع مختلف، انسان به عنوان کسی که قرار بود با نرم‌افزارهای کامپیوتری بیشترین تعامل را داشته باشد در نظر گرفته می‌شد به طوری که فارغ از کاری که نرم‌افزار انجام می‌داد، از ویرایش تصاویر گرفته تا ارسال ایمیل و غیره، انسان به عنوان موجودیتی که قرار بود با نرم‌افزار مذکور کار کند مرکز توجه قرار داشت

به طوری که وی از طریق User Interface یا به اختصار UI به تعامل با نرم‌افزار می‌پرداخت (همان‌گونه که مثلاً امروزه از طریق رابط کاربری محیط دسکتاپ سیستم‌عامل، کارهای مختلفی را انجام می‌دهیم.)

به مرور زمان و پیشرفت فناوری، این نیاز احساس گردید تا به جای تعامل انسان با نرم‌افزار، خودِ نرم‌افزارها نیز بتوانند بدون دخالت انسان با یکدیگر تعامل داشته باشند و این در حالی بود که یک سیستم کامپیوتری بر خلاف انسان چشم و گوش نداشت

تا با دیدن رابط کاربری بتواند مثلاً روی دکمهٔ خاصی کلیک کند تا دیتای مد نظرش را به دست آورد مضاف بر اینکه یک نرم‌افزار همچون انسان‌ها نیازی نداشت تا برای ارتباط با نرم‌افزاری دیگر از یک رابط کاربری (UI) زیبا و کاربرپسند برخوردار باشد و اینجا بود که مفهوم API شکل گرفت.

 

Application Programming Interface چیست؟ ( api چیست )

API مخفف واژگان Application Programming Interface است که به صورت تحت‌الفظی می‌توان آن را به «رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار» ترجمه کرد. به طور خلاصه، API همچون همان UI است با این تفاوت که به جای انسان، یک سیستم کامپیوتری قرار است با آن تعامل داشته باشد.

در واقع، از آنجا که می‌توان واژهٔ Interface را به «فصل مشترک» در فارسی ترجمه کرد، می‌توان گفت که API فصل مشترکی مابین دو نرم‌افزار یا اپلیکیشن است (نیاز به توضیح است که در این بحث واژگانی همچون نرم‌افزار، اپلیکیشن، سیستم و … می‌توانند به جای یکدیگر استفاده شوند و تفاوت معنایی خاصی ندارند.)

 

مثالی از دنیای واقعی به منظور درک بهتر مفهوم API
برای درک بهتر این موضوع، چیزی همچون الکتریسته را مد نظر قرار می‌دهیم بدین شکل که می‌توان الکتریسته را به عنوان یک سرویس در نظر گرفت که از طریق پریز برق در اختیار ما قرار می‌گیرد تا انرژی لپ‌تاپ، پنکه، جاروبرقی و هر چیزی که برای کار کردن نیاز به برق داشته باشد را تأمین کند.

اگر بخواهیم در این رابطه تشبیهی انجام دهیم، سرویسی همچون الکتریسته همچون همان سرویسی است که یک شرکت نرم‌افزاری همچون گوگل در اختیار ما قرار می‌دهد؛ مثلاً به ما اجازه می‌دهد تا به دیتای گوگل‌مپ دسترسی داشته باشیم. حال اپلیکیشن موبایلی که طراحی کرده‌ایم هم نقشی همچون لپ‌تاپ، پنکه یا جاروبرقی را دارد که در مثال قبل برای کار کردن نیاز به الکتریسته داشت اما در این حوزه این اپلیکیشن برای کار کردن نیاز به دیتای گوگل‌مپ دارد.

YELP

api چیست

 

در قسمت وب نیز API ها امکان استفاده از داده‌ها و عملکرد سرویس‌های بزرگی مثل گوگل یا فیسبوک را به امکانات اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌های مختلف اضافه می‌کنند. برای مثال سرویس« Yelp»، بانک اطلاعاتی عظیمی شامل آدرس رستوران‌ها و مراکز خرید و حتی میزان محبوبیت آن‌ها در اختیار دارد. مسلما طراحی و پیاده‌سازی نقشه‌ای اختصاصی برای این سایت امری وقت‌گیر و مشکل خواهد بود، اما با استفاده ازAPI ها ، نقشه‌های‌ Google Maps (همین‌طور سرویس نقشه‌ی اپل) به امکانات این سایت اضافه شده است .

در نهایت با ترکیب عملکرد این دو سرویس، سرویسی بهبود یافته دراختیار کاربران Yelp قرار می‌گیرد. دربرخی بازی‌های ویدئویی نیز، استفاده از سرویس‌های فیسبوک مانند چت، ثبت امتیازهای برتر و دعوت از دوستان توسط APIها امکان‌پذیر شده است.

 

اما چگونه ارتباط بین این نرم‌افزارها یا سرویس‌ها ایجاد می‌شود؟
در واقع APIها با نمایان ساختن بخشی از عملکرد و اطلاعات نهفته موجود در برنامه‌ها، تعامل آن‌ها با محیط خارج را ممکن می‌کنند. البته این آشکارسازی بصورت امن و با محدودسازی دسترسی دیگر برنامه‌های خارجی صورت می‌پذیرد. این شیوه امکان اشتراک‌گذاری داده‌ها بین برنامه‌های مختلف را فراهم کرده و بدون نیاز به توسعه‌دهندگان (به منظور اشتراک‌گذاری کدهای این برنامه‌ها)، تعامل بین نرم‌افزارها نیز امکان‌پذیر می‌شود.

اشتراک‌گذاری کدها در این مقیاس علاوه بر اتلاف وقت و ناکارآمد بودن، برای برنامه‌نویس‌هایی که تمایل به محرمانه نگه داشتن کدها دارند نیز خوشایند نخواهد بود. این شرایط حتی برای برنامه‌های متن باز نیز صادق است; جستجوی دستورات خاص از بین تمام کدهای یک اپلیکیشن، بسیار زمان‌بر خواهد بود. خوشبختانه APIها دسترسی برنامه‌های خارجی به برخی مشخصه‌های خاص را محدود می‌کنند و با تعریف شیوه‌ی تعامل سرویس‌ها یا نرم‌افزارها با یکدیگر، امکان ایجاد یک ارتباط امن و سودمند را مهیا می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد api به سایت wikipedia  مراجعه کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :

دلیل طراحی سایت؟چرا باید سایت داشته باشیم؟

دلیل طراحی سایت

دلایل طراحی سایت

در این مقاله به چند دلیل مهم در رابطه به طراحی سایت میپردازیم ، دلایل داشتن یک وب سایت خوب و طراحی سایت صحبت میکنم

 

طراحی سایت

 

با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در دنیا خصوصا در بین فارسی زبانان ، بهترین گزینه برای گسترش کسب و کار شما و طراحی سایت هست ، بهترین دلیلی طراحی سایت می تواند در دسترس بودن کامپیوتر ، لپتاب و موبایل هست که هر فرد در خانه و محل کار و یا همراه خودش حمل میکند ، خصوصا با پیشرفت تکنولوژی نیاز همه ما بیشتر می شود و اینترنت قابل دسترس بیشتری قرار میگیرد .

با توجه به پیشرفت روز به روز اینترنت و افزایش فروشگاه های اینترنتی می توان به راحتی به این موضوع پی برد ، معروفترین سایت فروشگاه اینترنتی که برای همه شناخته شده است سایت دیجی کالا هست که با چند میلیون محصول در زمینه های مختلف بخش زیادی از بازار را از آن خود کرده است البته فراموش نشود ، هر روز تقاضای کاربران به خرید اینترنتی بیشتر شده است و هنوز آغاز هم آغاز فعالیت و گسترش فروشگاه های اینترنتی هست پس تا دیرتر نشده فروشگاه اینترنتی خودتون را سفارش بدهید

۱- افزایش اعتبار کسب و کار و برند سازی :

امروزه تعداد کسانی که در اینترنت به دنبال خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی هستند ، افزایش می یابد. با داشتن یک سایت میتوانید اعتبار خود را بهبود بخشید. اگر اینکار را نکنید مشتریان به سمت رقبای شما خواهند رفت.

اگر در حال حاضر یک وب سایت دارید و ان را خودتان درست کرده اید آنرا دور انداخته و باید یک حرفه ای برای اینکار مشورت کنید.

 

۲- وب سایت میتواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

شاید فکر کنید در حال حاضر با توجه به سرمایه موجود هزینه ای برای یک وبسایت که توسط افراد حرفه ای ساخته شده است نپردازید ، خوب اشتباه فکر میکنید.با طراحی سایت خوب میتوانید از خیلی از هزینه های اضافی بزنید.

 

۳- اطلاع رسانی توسط وب سایت :

وب سایت شما میتواند بروشور انلاین شما باشید . به جای اینکه هزینه های گزافی برای چاپ ماهیانه بروشور و کاتالوگ و .. بپردازید میتوانید با استفاده از طراحی سایت با مشتری های خوب در ارتباط باشید و اینم یکی از بهترین دلایل طراحی سایت هست

 

۴-وب سایت ، همیشه در دسترس است ! :

وبسایت شما همیشه برای مشتریان شما و مشتریان بالقوه شما در دسترس است.

اگر محصولی به فروش می رسانید همه میتوانند حتی در نیمه شب به خرید بپردازند و به حساب شما پول واریز کنند.

مشکل چیست ؟

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

فکر میکنید قادر به فروختن محصولات خود به صورت آنلاین نیستید ؟ نگران نباشید در حال حاضر حتی خانه و ماشین هم در اینترنت به فروش میرسد.

طراحیسایت

 

۵-وبسایت در زمان شما صرفه جویی میکند.

تا به حال چند هزار بار در خصوص یک محصول به مشتری های مختلف توضیح داده اید ؟ خسته نشده اید ؟

شما میتوانید با استفاده از وبسایت اطلاعات یک محصول را یکبار برای همیشه بنویسید و وقت خود را مشغول کار های مهم تری کنید. و همانطور که میگویند وقت طلاست.

طراحی سایت مشهد

برندسازی از طریق سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی SEO سایت

برای نمونه ای از سایت طراحی شده روی شهر ساعت کلیک کنید  ، نمونه ای عملی ، کامل و بیش از 10 هزار محصول

همچنین برای مطالعه بیشتر و سفارش طراحی سایت اینجا کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
liutui

طراحی سایت داینامیک|تفاوت طراحی سایت داینامیک و ایستاتیک

طراحی سایت یعنی چی

طراحی سایت دینامیک (Dynamic) یا طراحی سایت پویا عبارتی است که در مقابل طراحی سایت ایستا (Static) مطرح می شود. طراحی سایت ایستا شامل تعدادی فایل html است که کدهای مربوط به ساختار و قالب سایت و همچنین محتوای صفحات سایت را در خود جای داده است.

این فایلها روی یک سرور (یا همان هاست) قرار می گیرد و هر بار که کاربری سایت را باز می کند این فایلها توسط مرورگر باز شده و قالب و محتوای سایت را نمایش می دهد.

در نتیجه چنانچه صاحب یا مدیر سایت ایستا بخواهد محتوای صفحات خود را ویرایش کند یا صفحات و مطالب جدیدی را به سایتش اضافه کند باید حتما دانش تخصصی در ارتباط با کدهای html و صفحات وب و انواع مرورگرهای اینترنتی داشته باشد.

که حتی در صورت برخورداری از چنین دانشی، باز هم فرایند ویرایش و مدیریت صفحات و محتوای آنها مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی است.

 

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

اما در طراحی سایت دینامیک، از فناوری های پیشرفته تری استفاده می شود و حاصل آن نرم افزار پیچیده و پیشرفته ای است که مالک یا مدیر سایت را برای ویرایش و مدیریت صفحات و محتوای آنها از هرگونه دانش تخصصی در مورد برنامه نویسی و نحوه کار مرورگرهای اینترنتی بی نیاز می کند و هر مدیر سایت با دسترسی اختصاصی که به پنل مدیریتی خود دارد براحتی می تواند مطالب سایت را بروز کند. مثلا صفحه ای جدید اضافه کند، عنوان صفحات یا عناوین منوها را تغییر دهد، صفحه ای را حذف کند، عکس و ویدیو اضافه کند، بنر تبلیغاتی بگذارد و غیره. به این نرم افزار، سیستم مدیریت محتوا یا CMS نیز می گویند.

تفاوت سایت داینامیک و سایت استاتیک

یک سایت چه بصورت دینامیک طراحی شده باشد چه به صورت استاتیک ممکن است تفاوت ظاهری برای کاربرانی که صرفا خواننده مطالب آن هستند نداشته باشد، اما برای مدیر سایت و برای خوانندگانی که قصد تعامل با سایت یا تعامل با یکدیگر از طریق سایت را دارند قطعا متفاوت است.

همانطور که گفته شد سایت استاتیک بصورت فایلهای ثابتی است که محتوای ثابتی را در خود جای داده است و هیچ پنل مدیریتی هم در کار نیست تا صاحب یا مدیر سایت بتواند سایت را بروز رسانی کند.

برای کاربران نیز امکانات خاصی نمی توان گذاشت که به نوعی در فعالیتها و محتوای سایت مشارکت کنند.

 

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک | تفاوت طراحی سایت داینامیک و ایستاتیک

اما در طراحی سایت دینامیک با استفاده از زبانهای برنامه نویسی قدرتمندی نظیر .NET و PHP و پایگاههای داده ای نظیر SQL Server و My SQL سیستمی برقرار می شود که موجب پویایی سایت هم برای مدیر و هم برای کاربران می شود و امکانات متعددی را برای هر دوی آنها فراهم می کند.

در باطن یک سایت دینامیک پنل مدیریتی برای مدیر یا مدیران و نویسندگان سایت وجود دارد که بوسیله آن می توانند بی نهایت صفحه و مطلب را اضافه، ویرایش و حذف کنند. کاربران نیز می توانند از عضویت در سایت و امکاناتی که ویژه اعضای سایت است برخوردار شوند.

 

آیا طراحی سایت دینامیک در نتایج جستجوی گوگل تفاوتی ایجاد می کند ؟

بطور مستقیم خیر، برای گوگل تفاوتی ندارد که سایت شما استاتیک طراحی شده باشد یا دینامیک. اما بطور غیر مستقیم قطعا سایت دینامیکی که بدرستی طراحی شده باشد قابلیت بیشتری برای ارتقاء در نتایج جستجوی گوگل را دارد. زیرا مالک و مدیر سایت دینامیک همواره می تواند به آسانی محتوای جدید در سایت اضافه کند و این موضوع برای گوگل اهمیت داشته و در صورت با کیفیت بودن محتوا موجب ارتقاء سایت می شود.

 

آیا طراحی سایت بصورت دینامیک ضرورت دارد یا هنوز هم می توان از سایت استاتیک استفاده کرد؟

امروزه دیگر استفاده از سایت استاتیک توصیه نمی شود و در عمل هم فایده و امکاناتی برای صاحب سایت به همراه ندارد. اگر سایت شما قرار است شبیه یک کارت ویزیت باشد که فقط یکی دو صفحه شامل اطلاعاتی از شماست که هرگز تغییر نمی کند و هدف شما نیز از راه اندازی وبسایت حضور فعال و پویا در اینترنت نیست، می توان توجیهی برای آن یافت. در غیر اینصورت عدم استفاده از سایت دینامیک منطقی نیست و امروزه هر شخصی و هر کسب و کاری که می خواهد در اینترنت حضور مؤثر داشته باشد نیازمند طراحی سایت دینامیک است.

پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی سایت ریسپانسیو را هم مطالعه فرمایید

 

آیا هر طراح سایتی می تواند بخوبی یک سایت دینامیک را طراحی کند؟

یک سایت دینامیک را می توان به دو بخش مجزا تجزیه کرد.

۱- ساختار ظاهری سایت یا همان قالب سایت.

۲- سیستم مدیریت محتوا.

 

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

طراحان سایتی که در زمینه HTML و CSS تخصص و مهارت داشته باشند و شناخت کافی از ساختار درست و مناسب سایت بویژه برای موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشند، می توانند از پس جزء ظاهری سایت برآیند.

اما این به تنهایی می شود همان سایت ایستا و غیر دینامیک. جزئی که دینامیک بودن سایت را باعث می شود در واقع همان سیستم مدیریت محتوا است که بوسیله زبانهای برنامه نویسی سمت سرور و دیتابیس های مربوطه نوشته می شود و باید بدرستی بر روی سرور و هاست مناسب نیز نصب و تنظیم شود.

بنابراین طراحی سایت دینامیک، چنانچه از پایه بخواهد توسط فرد یا شرکتی نوشته شود بسیار دشوار و پر هزینه است و دست اندرکاران آن باید حتما تخصص بالایی در توسعه نرم افزارهای کامپیوتری و تجربه زیادی در برنامه نویسی تحت وب داشته باشند. در غیر اینصورت به جرأت می توان گفت حاصل کار سیستمی کارا و خوشایند نخواهد بود.

یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت دینامیک امنیت آن است و چنانچه امنیت سایت ضعیف باشد براحتی مورد حمله هکرهای اینترنتی قرار گرفته و به کسب و کار شما صدمات جبران ناپذیری وارد می کند.

آنچه در اهمیت تخصص و تجربه طراحان سایت دینامیک گفته شد در همه جای دنیا صادق است اما در طراحی سایت دینامیک به زبان فارسی چالشهای بیشتری نیز وجود دارد که اهمیت تخصص و تجربه را دوچندان می کند.

زیرا اسکریپتهای متعددی برای طراحی سایت دینامیک به زبان های لاتین وجود دارد که اکثر طراحان از آنها استفاده می کنند اما طراحی سایت دینامیک به زبان فارسی نکات و مسائل خاص خودش را دارد.

 

امکانات و قابلیت های سایت دینامیک:

پویایی محتوا و بخش های مختلف با استفاده از قابلیتهایی چون:

مدیریت صفحات، مدیریت و دسته بندی مطالب، مدیریت منوها و زیر منوها، مدیریت گالری عکس و ویدیو، مدیریت اخبار، مدیریت محصولات، مدیریت نظرسنجی ها و نظرات کاربران و …
افزودن بی نهایت صفحه و زیر صفحه
قابلیت تعامل کاربران با سایت بصورت خودکار نظیر: ثبت نام، ارسال نظرات، پر کردن فرم و نظرسنجی و …
امکان جستجوی پیشرفته محتوای سایت
امکان درج انیمیشن بصورت فلش، اسلاید و بنرهای تبلیغاتی
کلیه موارد فوق در یک پنل مدیریت با دسترسی اختصاصی برای مدیر یا مدیران سایت می باشد که کاملا به زبان فارسی بوده و کار با آن نیاز به هیچ تخصصی ندارد.

برای سفارش طراحی سایت ، پیشنهاد می کنیم وارد صفحه طراحی سایت شوید

 

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

هزینه طراحی سایت دینامیک چقدر است؟

هزینه طراحی سایت دینامیک توسط طراحی سایت محمد طوسی به امکانات و قابلیتهایی بستگی دارد که صاحب سایت می خواهد در سایت خود داشته باشد یا امکانات ویژه ای که برای کاربران می خواهد محیا کند.

این امکانات را معمولا صاحب سایت به ما اعلام می کند اما کارشناسان ما در طراحی سایت نیز با توجه به اهداف و برنامه های شما به منظور توسعه تجارت و کسب و کارتان، به رایگان به شما مشاوره می دهند که چه امکاناتی برای شما مفید و چه امکاناتی مورد نیاز نمی باشد.
ویژگی ها و مزایای طراحی سایت دینامیک توسط طراحی سایت:

سیستم مدیریت محتوای کاملا فارسی که از پایه توسط متخصصان طراحی سایت محمد طوسی توسعه داده شده است.
استفاده از فناوری پیشرفته .NET مایکروسافت در برنامه نویسی و پایگاه قدرتمند SQL Server.
رابط کاربری ساده و مناسب که تجربه کاربری راحتی را برای مدیر سایت در رسیدگی به امور بخش ها و مطالب مختلف سایت فراهم می کند.

امنیت بالا و مطمئن.
پشتیبانی مداوم و ارتقاء نرم افزار
ایده آل برای سئو (ارتقاء سایت در موتورهای جستجو).

 

طراحی سایت من ( محمد طوسی )  تضمین می کند تمام نیازمندی های یک مدیر سایت جهت بهینه سازی ساختار و محتوای سایت برای موتورهای جستجو در سیستم مدیریت محتوای سایت های دینامیک ما فراهم شده است و مدیر سایت هیچ دغدغه فنی از این لحاظ نخواهد داشت.

 

برای مشاهده وقیمت و تعرفه های طراحی سایت می توانید روی تعرفه طراحی سایت کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :