سئو و بهینه سازی سایت

راه های افزایش ترافیک بازدیدکنندگان با شبکه های اجتماعی

افزایش ترافیک بازدید کنندگاه با شبکه های اجتماعی

امروز در طراحی سایت در خصوص تاثیر مثبت شبکه های اجتماعی بر سایت و سئو و طراحی سایت صحبت میکنیم

وب سایت محمد طوسی

آیا شبکه ای اجتماعی هنوز هم مهم هستند ؟

اگر شما یک کسب و کار را شروع کرده اید و کلی کار و فعالیت رو در شبکه های مجازی آغاز کرده اید ، سوالی که ذهن شما را به طور قطع مشغول خواهد کرد این است که …

چجوری بیشتر فالوور بگیرم ؟

حتی اگر مدتی است مشغولید و تعدادی فالوور جذب کرده اید باز هم به فکر افزایش تعداد آنها خواهید بود .

این مقاله به شما کمک میکند که این سوالات را پاسخ دهید.

مهم ترین راهنمایی  که من  به شما میکنم در خصوص استراتژی فضای مجازی و درک المنت ها و عناصر دخیل در آن است.

طبق تحقیقاتی که در ایالات متحده صورت گرفته از سال 2005 تا 2020 درصد استفاده کنندگان از فضای مجازی از 6٪ به 75٪ رسیده است .

( شخصا فکر میکنم این آمار در کشور ما هم بیشتر است ! )

هنوز هم به فضای مجازی اعتقادی ندارید ؟

حالا چرا فضای مجازی مهم است ؟

چون مردم میلیون ها ساعت به صورت روزانه وقت خود را در این محیط تلف میکنند !

حالا چگونه فضای مجازی باعث افزایش ترافیک سایت شما میشود ؟

درگیر کردن کاربر با محتوای درگیر کننده و مرتبط

برقرای راه های ارتباطی .سوال و جواب و …

برندسازی در فضای مجازی

پیدا کردن همکاران و امکان همکاری با صنعت ها و کسب وکار های مشابه

افزایش وفاداری و علاقه  مشتری به کسب و کار شما
جذب اعتماد و اعتبار : مردم با بیشتر دیدن شما و اسم شما ; بیشتر به شما اعتماد می کنند.

بهبود رتبه سئو : هر متخصصی سئو ، به این موضوع اعتقاد دارد که صفحات مجازی قدرتمند به صورت غیر مستقیم باعث بهبود رتبه سئو میشود.


راه های افزایش بازدید و ترافیک سایت

احتمالاً شنیده اید که رسانه های اجتماعی روشی محبوب برای مشاغل برای تعامل با مخاطبان هدف است. حتی ممکن است در فیس بوک پست بگذارید یا به چند توییت پاسخ دهید. معامله بزرگ چیست؟

92 درصد از صاحبان مشاغل کوچک که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، آن را برای تجارت خود مهم می دانند. چرا؟

برای شروع ، رسانه های اجتماعی می توانند به شما در شناخت برند کمک کنند ، جامعه ای را در اطراف کسب و کار خود پرورش دهید و نتیجه نهایی خود را افزایش دهید.

و با توجه به اینکه تعداد کاربران جهانی رسانه های اجتماعی در سال جاری به 2.5 میلیارد نفر می رسد ، هرگز راهی بهتر برای یافتن و برقراری ارتباط با مخاطبان ایده آل خود وجود نداشته است.

بنابراین چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی برای کمک به تجارت خود استفاده کنید؟ می توانید با ایجاد ترافیک به وب سایت خود شروع کنید. در زیر من هشت راهنمایی ساده و م shareثر را برای کمک به شما در انجام این کار به اشتراک می گذارم!
شروع به کار با رسانه های اجتماعی برای کسب و کار

اگر به تازگی برای تجارت وارد دنیای رسانه های اجتماعی شده اید ، ممکن است فرض کنید تنها گزینه های شما غول هایی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و LinkedIn هستند.

اینها گزینه های فوق العاده ای (و ضروری!) برای هر نوع مشاغل هستند ، اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد که ارزش بررسی آنها را نیز دارد. مثلا:

Instagram : برای اشتراک گزاری تصاویر و کلیپ های کوتاه برای تبلیغ کسب و کارتان

Telegram  :

Pinterest – برای به اشتراک گذاشتن محتوای بصری ، مانند تصاویر و اینفوگرافیک های وبلاگ خود
Reddit : برای اثبات دانش خود در یک صنعت و تعامل با یک جامعه اختصاصی
Tumblr : برای ایجاد یک دفتر خاطرات چند رسانه ای برای پشتیبانی از وب سایت اصلی خود
Snapchat : برای ثبت پشت صحنه کسب و کار خود از طریق ویدئو

 

اما با وجود سیستم عامل های متعدد که هرکدام چیزهای متفاوتی را ارائه می دهند ، چگونه تصمیم می گیرید که روی کدام تمرکز کنید؟

 

مشتریان خود را دنبال کنید.

 

درباره جمعیت شناسی هر پلتفرم تحقیق کنید (داده های چندین مورد در نقطه شماره 2 این صفحه آمار کلیدی موجود است).

چه کسی تمایل بیشتری به استفاده از آن پلت فرم دارد؟

آیا این اطلاعات جمعیتی با پرسنل خریدار شما همخوانی دارد؟

اگر چنین است ، آن را به لیست خود اضافه کنید و دست به کار شوید!

اهمیت اهداف

مانند هر کمپین بازاریابی ، اساس فعالیت رسانه های اجتماعی شما باید اهداف و معیارها باشد (یا در صورت تمایل ما به شاخص های کلیدی عملکرد ،

به این ترتیب موفقیت را اندازه گیری می کنید و تعیین می کنید که آیا پلتفرمی که روی آن کار می کنید واقعاً مثر است یا خیر.

سرمایه گذاری زمان در Pinterest چندان اهمیتی ندارد ، به عنوان مثال ، وقتی مشتری ایده آل شما در آنجا فعال نیست ، درست است؟

اهداف می توانند از افزایش تعداد دنبال کنندگان X٪ در شش ماه گرفته تا افزایش ترافیک ارجاع اجتماعی به میزان [50٪] باشند.

هر هدفی را که تصمیم می گیرید ، به آن پایبند باشید و مرتباً به آن مراجعه کنید.

اجازه ندهید این سند دیگر سند دیگری باشد که در انتهای Google Drive شما قرار می گیرد.

در بقیه این پست ، من بر یک هدف تمرکز می کنم

چگونه می توان ترافیک وب سایت را از طریق رسانه های اجتماعی هدایت کرد

1. مشخصات خود را در پروفایل تکمیل کنید.

وقتی مردم روی صفحه رسانه های اجتماعی شما کلیک می کنند ، اولین چیزی که می بینند چیست؟

مشخصات شما!

اعم از بیوگرافی Twitter، بخش Facebook درباره صفحه یا صفحه شرکت LinkedIn ، نمایه شما اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

این باعث می شود مکانی عالی برای اطلاع کمی از کسب و کار شما به دیگران و پیوند به وب سایت خود قرار دهید.

درخواست نوشتار درباره پیوند صفحه درباره فیس بوک

رسانه های اجتماعی در حال حاضر بیش از 50 درصد از کل ترافیک ارجاع را هدایت می کنند. با افزودن این پیوندها به سایت خود ، می توانید تکه ای از آن عمل را دریافت کنید.

اگر افراد به نوع محتوایی که شما به اشتراک می گذارید و در مورد آن بحث می کنید علاقه مند هستند ، احتمالاً علاقه مند خواهند بود که بدانند از کجا می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این بک لینک نه تنها به خوانندگان این امکان را می دهد تا کلیک کنند تا ببینند که در مورد چه چیزی هستید ، بلکه بازدیدکننده دیگری را نیز به سایت خود اضافه خواهید کرد ، درست مانند آن!

مرحله اقدام: مطمئن شوید پیوندی به صفحه اصلی وب سایت شما در تمام نمایه های رسانه های اجتماعی شما وجود دارد.

2. محتوای وبلاگ خود را تبلیغ کنید.

شما تلاش زیادی برای نوشتن محتوا برای وبلاگ خود انجام می دهید و می خواهید جهان جدیدترین شاهکار شما را ببیند. اما قبل از اینکه بدانید ، دو ماه می گذرد و فقط تعداد کمی از مردم به آن خوش و بش کرده اند.

اگر مردم نخواهند محتوای عالی را بخوانند ، چه فایده ای دارد؟ می توانید با تبلیغ پست های خود در رسانه های اجتماعی این مشکل را برطرف کنید.

مشخص شده است که برندهایی که ماهانه 15 پست در وبلاگ ایجاد می کنند (و این محتوا را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند) به طور متوسط 1200 ورودی جدید در ماه دارند – ثابت می کند که ورودی شما به سایت از طریق اشتراک گزاری بوسیله شبکه های اجتماعی افزایش پیدا می کند

البته ، لازم نیست ماهانه 15 پست در وبلاگ ایجاد کنید تا بتوانید محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و نتایج ملموس را مشاهده کنید. شما می توانید تبلیغات خود را در هر نقطه و با هر محتوایی شروع کنید.

از این گذشته ، شما همیشه نمایه خود را ایجاد می کنید و ممکن است دنبال کنندگان اخیر محتوایی را که هفته ها قبل منتشر کرده اید از دست داده باشند.

با ایجاد یک برنامه رسانه های اجتماعی که محتوای قدیمی شما را تبلیغ می کند ، شروع کنید. می توانید

این کار را به صورت خودکار با استفاده از ابزارهایی مانند Buffer ، Social Jukebox و Hootsuite انجام دهید.

همچنین می توانید پست های وبلاگ خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهید تا از آنها ورودی بیشتری بگیرید.

  • آیتم #1 در لیست
  • آیتم #2 در لیست
  • آیتم #3 در لیست
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک گذاری :
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *